პროექტი


განხორციელებული პროექტი
http://deda6a.blogspot.com/


პროექტი
პროექტის სახელწოდება
მოგზაურობა ევროკავშირში:   პარიზი - ჩემი ოცნების ქალაქი


პროექტის მთავარი იდეა
მოსწავლეებს განუმტკიცდეთ ცოდნა მოსწავლეები გაეცნობიან  მარტივი ხარჯთაღრიცხვის შედეგად მოსწავლეებს დათვლილი ექნებათ პარიზში მოგზაურობის ოპტიმალური ვარიანტი მოსწავლეებს განუვითარდებათ ძიების უნარი
პროექტის მიზნები
ისტ-ის გამოყენებით მოიპოვეთ ინფორმაცია და შეასრულეთ   მარტივი   ხარჯთაღრიცხვარა თანხა დაგჭირდებათ პარიზში მოგზაურობისთვის.მოსწავლე მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისებრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს , აგებს სხვადასხვა დიაგრამებს ერთი და იმავე მონაცემებისთვის და მსჯელობს თუ რა უპირატესობა აქვს თითოეულს.

მოსწავლის ასაკი
12-13 წელი
რაოდენობა
30 მოსწ. მათ შორის არ არის სსსმ მოსწავლე.
ვადების ხანგრძლიობა
1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები
პროდუქტები, რა შეიძლება
შეიქმნას
 ინფორმაციის მოძიება და ამ ინფორმაციის კლასში გამოთქმის და არგუმენტაციის , სხვისი მოსმენის ,დასკვნის გამოტანის , პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება. პროექტის დასრულების შემდეგ შედეგები გამოქვეყნდება ვებ გვერდის/ ბლოგის სახით.
ძირითადი რესურსები
კალამი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები, და მარკერები ინტერნეტი. დიაგრამა, ბლოგი
წინასწარი ცოდნა
მონაცემთა საშუალო არითმეტიკულის გამოთვლა , მონაცემთა სვეტოვანი , ხაზოვანი დიაგრამების აგებამარტივი ამოცანები პროცენტებზე .
საგნებთან კავშირი
ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს გეოგრაფიასა და ისტ-ში.
პროექტის მსვლელობა
  მოსწავლეები დაყოფილი არიან 4 ჯგუფად . მათ დაევალათ :
აქტივობა1.
 გაიგონ ტურისტულ კომპანიებში საფრანგეთის ავიაბილეთის ფასები . ამ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით ააგონ ფასების სვეტოვანი და ხაზოვანი დიაგრამა.
 აქტივობა2. 
ინტერნეტის საშუალებით მოიძონ საფრანგეთის სასტუმროები. დააზუსტონ მათიადგილმდებარეობა და პირობები . გაიგონ ფასები და ამ ინფორმაციით ააგონფასების სვეტოვანი და ხაზოვანი დიაგრამა .
აქტივობა3.
 მოიპოვონ ინფორმაცია ისტორიული და ღირსშესანიშნავი ადგილების შესახებ.
გაიგონ ფასები : ეიფელის , ნოტრდამის , ტრიუმფალური თაღის ,   ლუვრის მუზეუმის ,პიკასოს მუზეუმის , როდენის მუზეუმის , ვერსალის , ლევილის , დისნეი ლენდის დასხვა.  გაითვალისწინონ დღიური კვების დანახარჯიც . გამოთვალონ საშუალო დღიური
ხარჯი .
აქტივობა4. 
მოიპოვონ ფოტომასალა საფრანგეთზე და გააკეთონ სლაიდი .

აქტივობა5. 
საბოლოოდ , ყველა ჯგუფმა შეაჯეროს მონაცემები . წარმოადგინონ სრულად ერთი ტურისტის მოგზაურობისთვის საჭირო თანხა . და რაც მთავარია , გაითვალისწინონ წლის რომელ სეზონზე არის ხელსაყრელი პარიზში ჩასვლა . დააზუსტონ , რამდენი ტურისტის წასვლის შემთხვევაში გაუკეთდებათ მათ ავია ბილეთზე და სასტუმროში 25% - იანი ფადაკლება .



აქტივობა6. მოსწავლეები შეფასდებიან ინდივიდუალურად, ვინ რა წვლილი შეიტანა ჯგუფის მუშაობაში . როგორ მოიძიეს ინფორმაცია , როგორ დაამუშავეს , როგორ შექმნეს დიაგრამები და როგორ გააკეთეს პრეზენტაცია ისტ-ის დახმარებით .



აქტივობა7.
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი -პროექტის დასრულების შემდეგ შედეგები გამოქვეყნდება ვებ გვერდის/ ბლოგის სახით.
პროექტის ხელმძღვანელი
ნაირა მელიქიშვილი
ხელძღვანელის ელ-ფოსტა
ხელძღვანელის ბლოგი


შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმი
სკალა
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
პრეზენტაციის
ვიზუალური
ნაწილი
მოუწესრიგებელია, არ შეესაბამება ში-
ნაარსს.
მოწესრიგებუ-
ლია, ვიზუალური
მასალა ნაკლებად შეე-
საბამება შინა-
არსს.

-
მეტ-ნაკლებად
მოწესრიგებუ--
ლია, ზოგადად
,შეესაბამება
პრეზენტაციის
შინაარსს.
ზუსტად შეე-
საბამება შინაარსის ყო-
ველ კომპონენ-
ტს.-
ორიგინალობა
დასტურდება
პლაგიატის
ელემენტები
მინიმალურად
ორიგინალური
საკმარისად
ორიგინალური.
მთლიანად
ორიგინალური.
დავალებასთან
შესაბამისობა
საერთოდ არ
შეესაბამება
დავალებას.
მიჰყვება
ინსტრუქციას,
თუმცა ზოგჯერ ზედა-
პირულად.
მიჰყვება  ინ-
სტრუქციათაგ-
ან მხოლოდ
ზოგიერთს.
ყველა ინსტრუ-
ქცია გათვალის-
წინებულია,
დავალება
სრულყოფილ-
ად არის შე-
სრულებული.
მთლიანი
შთაბეჭდილება
მიზანი არ
არის მიღწეული
,ან მოთხოვნე-
ბის უმრავლე-
სობა არ არის
გათვალისწინე-
ბული,
მინიმალურად
არის მიღწეული  და-
სახული მიზა-
ნი,გათვალის-
წინებულია
ზოგიერთი
მოთხოვნა.
მიღწეულია
გარკვეული
მიზანი,მოთხო-ვნა ,ზოგადად,
გათვალისწინებ-ულია.
ყველა მიზა-
ნი სრულად
არის მიღწეული.






















No comments:

Post a Comment