განხორციელებული პროექტი
http://deda6a.blogspot.com/
პროექტი
პროექტის სახელწოდება
|
მოგზაურობა ევროკავშირში: პარიზი - ჩემი ოცნების ქალაქი
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მოსწავლეებს განუმტკიცდეთ ცოდნა მოსწავლეები გაეცნობიან მარტივი ხარჯთაღრიცხვის შედეგად მოსწავლეებს დათვლილი ექნებათ პარიზში მოგზაურობის ოპტიმალური ვარიანტი მოსწავლეებს განუვითარდებათ ძიების უნარი
|
პროექტის მიზნები
|
ისტ-ის გამოყენებით მოიპოვეთ ინფორმაცია და შეასრულეთ მარტივი ხარჯთაღრიცხვა, რა თანხა დაგჭირდებათ პარიზში მოგზაურობისთვის.მოსწავლე მოიპოვებს დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისებრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს , აგებს სხვადასხვა დიაგრამებს ერთი და იმავე მონაცემებისთვის და მსჯელობს თუ რა უპირატესობა აქვს თითოეულს.
|
მოსწავლის ასაკი
|
12-13 წელი
|
რაოდენობა
|
30 მოსწ. მათ შორის არ არის სსსმ მოსწავლე.
|
ვადების ხანგრძლიობა
|
1 თვე
|
მოსალოდნელი შედეგები
პროდუქტები, რა შეიძლება
შეიქმნას
|
ინფორმაციის მოძიება და ამ ინფორმაციის კლასში გამოთქმის და არგუმენტაციის , სხვისი მოსმენის ,დასკვნის გამოტანის , პრეზენტაციის უნარ-ჩვევების განვითარება. პროექტის დასრულების შემდეგ შედეგები გამოქვეყნდება ვებ გვერდის/ ბლოგის სახით.
|
ძირითადი რესურსები
|
კალამი,თაბახის ფურცლები,ფერადი ფანქრები, და მარკერები ინტერნეტი. დიაგრამა, ბლოგი
|
წინასწარი ცოდნა
|
მონაცემთა საშუალო არითმეტიკულის გამოთვლა , მონაცემთა სვეტოვანი , ხაზოვანი დიაგრამების აგება, მარტივი ამოცანები პროცენტებზე .
|
საგნებთან კავშირი
|
ამ პროექტის განხორციელებით მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს გეოგრაფიასა და ისტ-ში.
|
პროექტის მსვლელობა
|
მოსწავლეები დაყოფილი არიან 4 ჯგუფად . მათ დაევალათ :
აქტივობა1.
გაიგონ ტურისტულ კომპანიებში საფრანგეთის ავიაბილეთის ფასები . ამ ინფორმაციაზე
დაყრდნობით ააგონ ფასების სვეტოვანი და ხაზოვანი დიაგრამა. აქტივობა2.
ინტერნეტის საშუალებით მოიძონ საფრანგეთის სასტუმროები. დააზუსტონ მათიადგილმდებარეობა და პირობები . გაიგონ ფასები და ამ ინფორმაციით ააგონფასების სვეტოვანი და ხაზოვანი დიაგრამა .
აქტივობა3.
მოიპოვონ ინფორმაცია ისტორიული და ღირსშესანიშნავი ადგილების შესახებ.
გაიგონ ფასები : ეიფელის , ნოტრდამის , ტრიუმფალური თაღის , ლუვრის მუზეუმის ,პიკასოს მუზეუმის , როდენის მუზეუმის , ვერსალის , ლევილის , დისნეი ლენდის დასხვა. გაითვალისწინონ დღიური კვების დანახარჯიც . გამოთვალონ საშუალო დღიური ხარჯი . აქტივობა4.
მოიპოვონ ფოტომასალა საფრანგეთზე და გააკეთონ სლაიდი .
აქტივობა5.
საბოლოოდ , ყველა ჯგუფმა შეაჯეროს მონაცემები . წარმოადგინონ სრულად ერთი ტურისტის მოგზაურობისთვის საჭირო თანხა . და რაც მთავარია , გაითვალისწინონ წლის რომელ სეზონზე არის ხელსაყრელი პარიზში ჩასვლა . დააზუსტონ , რამდენი ტურისტის წასვლის შემთხვევაში გაუკეთდებათ მათ ავია ბილეთზე და სასტუმროში 25% - იანი ფადაკლება .
აქტივობა6. მოსწავლეები შეფასდებიან ინდივიდუალურად, ვინ რა წვლილი შეიტანა ჯგუფის მუშაობაში . როგორ მოიძიეს ინფორმაცია , როგორ დაამუშავეს , როგორ შექმნეს დიაგრამები და როგორ გააკეთეს პრეზენტაცია ისტ-ის დახმარებით . აქტივობა7.
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი -პროექტის დასრულების შემდეგ შედეგები გამოქვეყნდება ვებ გვერდის/ ბლოგის სახით.
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ნაირა მელიქიშვილი
|
ხელძღვანელის ელ-ფოსტა
|
|
ხელძღვანელის ბლოგი
|
შეფასების რუბრიკა
„კრიტერიუმი
სკალა
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
პრეზენტაციის
ვიზუალური
ნაწილი
|
მოუწესრიგებელია,
არ შეესაბამება ში-
ნაარსს.
|
მოწესრიგებუ-
ლია, ვიზუალური
მასალა ნაკლებად შეე-
საბამება შინა-
არსს.
-
|
მეტ-ნაკლებად
მოწესრიგებუ--
ლია, ზოგადად
,შეესაბამება
პრეზენტაციის
შინაარსს.
|
ზუსტად შეე-
საბამება შინაარსის ყო-
ველ კომპონენ-
ტს.-
|
ორიგინალობა
|
დასტურდება
პლაგიატის
ელემენტები
|
მინიმალურად
ორიგინალური
|
საკმარისად
ორიგინალური.
|
მთლიანად
ორიგინალური.
|
დავალებასთან
შესაბამისობა
|
საერთოდ არ
შეესაბამება
დავალებას.
|
მიჰყვება
ინსტრუქციას,
თუმცა ზოგჯერ ზედა-
პირულად.
|
მიჰყვება ინ-
სტრუქციათაგ-
ან მხოლოდ
ზოგიერთს.
|
ყველა ინსტრუ-
ქცია გათვალის-
წინებულია,
დავალება
სრულყოფილ-
ად არის შე-
სრულებული.
|
მთლიანი
შთაბეჭდილება
|
მიზანი არ
არის მიღწეული
,ან მოთხოვნე-
ბის უმრავლე-
სობა არ არის
გათვალისწინე-
ბული,
|
მინიმალურად
არის მიღწეული და-
სახული მიზა-
ნი,გათვალის-
წინებულია
ზოგიერთი
მოთხოვნა.
|
მიღწეულია
გარკვეული
მიზანი,მოთხო-ვნა ,ზოგადად,
გათვალისწინებ-ულია.
|
ყველა მიზა-
ნი სრულად
არის მიღწეული.
|
No comments:
Post a Comment