კურიკულუმები კომპიუტერულ ტექნოლოგიებში
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგოები
კლასი: III
პედაგოგი: ნაირა მელიქიშვილი
საკითხი |
დავალების იდეა |
Კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ
დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე
ცნება |
მიმართულება |
ვიზუალური პროგრამირების გარემოში
მუშაობა |
პირობებით ნიშნების გამოყენებით
შეადგინე თავსატეხი. |
პირობითი
ნიშნები: |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
||
კომპიუტერის დამატებითი და
ძირითადი მოწყობილობების ფუნქციონირება; როგორ მუშაობს კომპიუტერი |
შექმენი კომპიუტერი თავად
|
ჩემს მიერ შესრულებული ნიმუში (მოდელირება) |
კომპიუტერი , ინტერნეტი Paint |
კომპიუტერის
აგებულება |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
ალგორითმი და ალგორითმის შემუშავება |
დაადგინე შენი ყოველდღიური ცხოვრების
ციკლები და წარმოადგინე |
რესურსი |
კომპიუტერი, ინტერნეტი |
(ალგორითმი)
პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება,
მოძიებული
ინფორმაციის დახარისხება და გამოყენება; |
შინაური
ცხოველების შესახებ |
|
კომპიუტერი, ინტერნეტი |
ინტერნეტი |
ისტ
|
პრეზენტაციის შექმნა
(Microsoft PowerPoint); |
მოამზადე პრეზენტაცია პლანეტების შესახებ |
|
კომპიუტერი, ინტერნეტი, Microsoft PowerPoint |
ინფორმაცია |
ისტ |
Office
365-ის პირადი ანგარიშის მართვა; პირადი ანგარიშის დაცვა. |
შეიმუშავე წესები
ინტერნეტში პირადი
სივრცის
თავდასაცავად |
|
კომპიუტერი, ინტერნეტი, |
ციფრული მოქალაქეობა |
ციფრული წიგნიერება |
საგანი:
კომპიუტერული ტექნოლოგოები
კლასი:
IV
პედაგოგი:ნაირა
მელიქიშვილი
საკითხი |
დავალების იდეა |
Კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ
დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე
ცნება |
მიმართულება |
მარტივი ელექტრონული მოწყობილობის
გამართვა |
მარტივი ელექტრული წრედების აგება პროგრამა phet.colorado.edu-ზე |
ნიმუში |
phet.colorado.edu |
კომპიუტერის
აგებულება: |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
პროგრამის ქცევის პროგნოზირება |
პროგრამულ კოდში შეცდომის
აღმოჩენა-გასწორება |
მოდელირება |
studio.code.org |
(ალგორითმი)
პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
სხვადასხვა ტიპის ინტერფეისის
შესწავლა |
შექმენი შენთვის სასურველი პროგრამა
ან თამაშის საჭირო გრაფიკული ინტერფეისი |
word, paint პროგრამების ინტერფეისი |
Paint |
მომხმარებლის
გრაფიკული ინტერფეისი |
ისტ |
ღრუბლოვანი სერვისების სათანადოდ გამოყენება (ფაილის შექმნა, შენახვა, გაზიარება). |
ჩემი პერსონალური გამოფენა One Drive-ში |
ანგარიშზე შესვლის, ფაილის შექმნის, შენახვის და გაზიარების დემონსტრირება |
Microsoft-ის ღრუბლოვანი შენახვის სერვისი OneDrive, კომპიუტერი, ინტერნეტი |
ინტერნეტი |
ისტ
|
ტექსტური რედაქტორის მიზნობრივი გამოყენება; |
საინფორმაციო
პოსტერის შექმნა მაკულატურის თემაზე |
ნიმუშები |
კომპიუტერი, პროექტორი, ტექსტური რედაქტორი Ms Word, ინტერნეტი |
ინფორმაცია |
ისტ |
საკუთარი ძალებით შექმნილი ინფორმაციის გაზიარება ელ. ფოსტისა და ღრუბლოვანი სერვისების საშუალებით |
ბუკლეტი „ბავშვთა უფლებები“ |
ანგარიშზე შესვლის და ინფორმაციის გაგზავნის დემონსტრირება |
ინტერნეტი ტექსტური რედაქტორი Ms Word |
ციფრული მოქალაქეობა |
ციფრული წიგნიერება |
საგანი:
კომპიუტერული ტექნოლოგოები
კლასი:
V
პედაგოგი:ნაირა
მელიქიშვილი
საკითხი |
დავალების იდეა |
Კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ
დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე
ცნება |
მიმართულება |
პირობითი ნიშნების გამოყენება კომპიუტერულ პროგრამებში. |
შექმენი კროსვორდი აიქონების გამოყენებით |
|
კომპიუტერი , ინტერნეტი Microsoft Word |
პირობითი ნიშნები |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
უსასრულო და სასრული ციკლების |
„ჩემი პირველი დამოუკიდებელი
ანიმაცი“ შექმენი ანიმაცია Scratch-ში
ციკლების გამოყენებით. |
|
კომპიუტერი , ინტერნეტი |
(ალგორითმი)
პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
სხვადასხვა კომპიუტერული მოწყობილობის ინტერფეისის (მაგ.: ტელეფონი, ფოტო აპარატი და ა.შ.) ძირითადი ელემენტები და მათი იდენტიფიცირება; |
მოამზადე პრეზენტაცია „ჩემთვის საჭირო აიქონები“ |
|
ინტერნეტი, კომოიუტერი, PowerPoint |
მომხმარებლის გრაფიკული ინტერფეისი |
ისტ |
ცხრილში ინფორმაციის სხვადასხვა პრინციპით დახარისხება და გამოთვლების წარმოება; |
სორტირება და ფილტრაცია ელექტრონულ ცხრილში |
სორტირება და
ფილტრაცია ელექტრონულ ცხრილში დემონსტრირება; |
კომპიუტერი , ინტერნეტი Ms Excel |
ინფორმაცია |
ისტ |
ბალანსის პოვნა ვირტუალურსა და რეალურ სამყაროს შორის. |
პრეზენტაცია “ინტერნეტის დადებითი და უარყოფითი შედეგები“ |
|
კომპიუტერი , ინტერნეტი სასურველ ფორმატში |
ციფრული
მოქალაქეობა |
ციფრული წიგნიერება |
საგანი:
კომპიუტერული ტექნოლოგოები
კლასი:
VI
პედაგოგი: ნაირა
მელიქიშვილი
საკითხი |
დავალების იდეა |
Კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ
დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე
ცნება |
მიმართულება |
ობიექტების შეჯახების დაფიქსირება და
რეაგირება |
შექმენი ანიმაცია scratch-ში
სადაც
გამოიყენებ ობიექტის შეჯახების
დაფიქსირებას და
რეაგირებას |
მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსი |
კომპიუტერი , ინტერნეტი |
(ალგორითმი) პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
სხვადასხვა ონლაინ სერვისში საკუთარი
ანგარიშის დარეგისტრირება, მასზე ნამუშევრის ატვირთვა ან შექმნა |
შევქმნათ პრეზენტაცია თემაზე:
“წიგნისა და საავტორო უფლებების საერთაშორისო დღე” |
|
https://sway.office.com/ |
ინტერნეტი |
ისტ |
ერთ ფაილში სხვადასხვა ტიპის კონტენტის გაერთიანება და ინტერაქტიული კონტენტის შექმნა (Microsoft PowerPoint). |
პროექტი „ვიცხოვროთ სუფთა გარემოში” |
რესურსი |
(Microsoft PowerPoint |
ინფორმაცია |
ისტ |
ციფრულ სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების დაცვა |
ჩემი უსაფრთხო კიბერსივრცე შექმენი თამაში ან ანიმაცია Scratch-ში ციფრული მოქალაქის ქცევის წესებსა და ნორმებზე |
მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსი |
კომპიუტერი , ინტერნეტი |
ციფრული მოქალაქეობა |
ციფრული წიგნიერება |
No comments:
Post a Comment